הכל אודות טיפול פנים נכון

אישה שאכפת לה מעצמה, לעולם לא תוותר על הקוסמטיקאית שלה. ואפשר להבין זאת, כי הפנים הן כיום כרטיס הביקור שלנו באשר נלך.

אחת הקוסמטיקאיות הידועות בצפון תל-אביב היא חוה הד, ולקליניקת הבוטיק שלה קהל מעריצות וגרופיות לא קטן.

חוה הד, נשואה + 2 בנות ו-3 נכדים, נסעה לארה"ב אחרי הצבא שם התגוררה 17 שנה. לאחר שחזרה לארץ, למדה את מקצוע הקוסמטיקה, והצטרפה למרכז הרפואי של ד"ר קליין, שם עסקה בעיקר בשיקום העור לפני ואחרי הליכים כירורגיים.

את ד"ר קליין עזבה לפני 4 שנים, כאשר החליטה שהגיע הזמן לצאת לעצמאות ולפתוח קליניקה פרטית, המתמחה בשיקום העור, פיגמנטציה, אקנה, מיצוק העור, אנטי אייג'ינג ועוד.

אומרת חוה: "בעבודתי אני משלבת בין הקוסמטיקה הקונבנציונלית שכולנו רגילים לה מזה שנות דור, לבין טכנולוגיות חדשניות, שהן אצלי תמיד מהחדשניות ביותר, ביניהן גלי רדיו עוצמתיים, טכנולוגיית IPL , פוטו-תרפיה, פילינג יהלום ועוד. התכשירים בהן אני משתמשת הם בין היתר של ד"ר קליין, פריסייז ו-  skin advance."

מוסיפה חוה: "עולם הקוסמטיקה השתנה בשנים האחרונות. היום הוא נושק לעולם הדרמטולוגי, כאשר ההבדל בין קוסמטיקה מקצועית לקונבנציונלית הוא באחוז של החומר הפעיל".

לדעתה, לרכוש מוצרי טיפוח ברשתות הפארמים, וזאת ללא המלצה של קוסמטיקאית המומחית באבחון עור הפנים, אינו מומלץ במיוחד. התאמה אישית של המוצרים היא החשובה ביותר לקבלת תוצאות נכונות, ובעיקר בגיל הבוגר יותר, כאשר האישה רוצה להיראות במיטבה, ורוצה לשמר את הנעורים ככל שניתן.

עור הפנים שלנו בכל גיל דורש טיפול דורש עקבי, לא אגרסיבי ומומלץ החל מגיל 20 ו-30 להקפיד לבוא לטיפול קוסמטי מקצועי כל 3 חודשים. לנשים בוגרות יותר, ממליצה חוה להגיע לטיפול פעם בחודש.

חוה: "אני גם ממליצה לנשים לרכוש את המוצרים אצל הקוסמטיקאית הקבועה, ולהמשיך את הטיפול בבית לפי ההוראות שהיא מקבלת, שהותאמו לסוג העור שלה, למצבו ולבעיות שלה.

אצל חוה הטיפול בעור נעשה בסינרגיה מושלמת בין הקוסמטיקאית למטופלת, וקהל הלקוחות שלה בשל כך נשאר נאמן לה שנים.

אני בחרתי בטיפול קוסמטי הנקרא: החדרת לחות לקיץ.

חוה מתחילה את הטיפול בי רק לאחר שמלאתי שאלון רפואי מדוקדק, ועל פיו היא מאבחנת את מצב העור שלי. עבור חוה, הרבה תלוי בשאלון הרפואי הזה. הוא משמש אבן היסוד לתחילת כל טיפול קוסמטי אצלה, שלב שהיא לא מוכנה לדלג עליו בשום מחיר.

הטיפול שקיבלתי מידיה המאומנות של חוה, היה לחלוטין מה שהעור שלי היה זקוק לו: ניקוי העור, הכנת העור לפילינג, פילינג חומצות קליל, החדרת לחויות ואמפולות על ידי מכשיר אולטרסוניק, מסיכת הדרים, סרום אנטי-אייג'ינג ויטמין סי, קרם לחות קליל קייצי על בסיס מים, ולבסוף קרם הזנה הכולל מייק אפ עם הגנה עם SPF50 .

                                                                    חני פרי והקוסמטיקאית חוה הד

לקליניקת הבוטיק של חוה הד בצפון תל אביב, מגיעות באדיקות לקוחות קבועות ונאמנות, שאינן מוותרות על מגע ידי הקסם שלה, וכפי שאומרת חני פרי, המטופלת אצלה מזה 8 שנים: "אני מתייצבת אצל חוה כל חודש. לא מוותרת לעצמי לוותר על ביקור חודשי אצלה. אני אוהבת את המקצועיות שלה, את המוצרים שלה, ואם אני בגיל 67 מקבלת מחמאות על המראה שלי, הרי זה רק בזכותה".




פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שוק הנדל"ן התל-אביבי בתקופת הקורונה

לשבועות: קמח פיצה ופוקצ'ה וקמח דורום לפסטה

כל מה שחדש..בחודש החגים