"המשביר לצרכן" מקדם אג'נדות חברתיות

 

השנה חוסר שוויון נשים בשכר, היא האג'נדה החברתית ש"המשביר לצרכן" בחרו לשים כנושא מרכזי.

גם השנה נשים הרוויחו בממוצע 31.6% פחות מגברים. נתון זה הינו העדכני ביותר מתוך נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לרגל יום האישה בינלאומי 2022.

ברשת ה- MASHBIR החליטו להעלות את הנושא לקדמת הבמה, ולצאת בקמפיין שיעלה את המודעות לפער לא צודק זה. קמפיין חברתי שיהפוך לשיח מוביל ברשתות החברתיות.

תמיכה גבית קיבל הקמפיין מאחת הסלבריטאיות שהתראיינה לאחרונה לחדשות, ועמדה איתנה מאחורי הצלחותיה והסכומים שהיא מרוויחה.

רשת ה-MASHBIR היא חברת קמעונאית צרכנית אשר 83% מהעובדים בה הן נשים. ”המוטו של החברה מתמקד בחיזוק נשים, ולאפשר להן התפתחות מקצועית ואישית" אומרת מנהלת השיווק סיגל כהן.

הרשת מובילה מזה זמן רב אג'נדות חברתיות כמו פעילות נגד אלימות ונגד החפצת נשים, לצד תמיכה בקיימות ובשמירה על כדור הארץ, אג'נדות שהן מעבר לרווחים כלכליים כשמטרת הרשת היא להיות נושאת הדגל למודעות חברתית חשובה החוצה ארגונים ומגזרים.

במסגרת הפעילות החברתית ביום האישה הבינלאומי, הרשת יוזמת שיתוף פעולה עם עמותת "שדולת הנשים בישראל", ותתרום סכום נכבד כדי לקדם את פעולותיה, לצמצום פערי השכר בין נשים וגברים. התרומה היא למטרת פניות וסיוע משפטי חינם בנושאי זכויות נשים בעבודה. הקו הפתוח מספרו 6286*.

כמו כן במסגרת הקמפיין, הרשת תיתן על מגוון פרטים מובילים שבמבצע - 31.6% הנחה לחברי המועדון.

להשיג ברשת ה"משביר לצרכן" בכל רחבי הארץ, וגם באתר האונליין https://365mashbir.co.il/   

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

"מורגנה" - הגלידריה הטבעית החדשה

תצוגת האופנה של "החממה PROJECT וטופולסקי-רצף"

חדשות המדף: סדרת סופר פוד, מסכה לעור הפנים, קרם לתינוקות, סרום חדשני, כוסות מעבר לפעוטות, צמחי מרפא לבעיות עיכול