שולינק'ה - פירות וירקות און-ליין היישר מהשדה

הקורונה גרמה למהפך ענק בהרגלי הקניה של הצרכנים, אשר נאלצו להיות בסגר ביתי בערך כשנה, והקנייה באון-ליין עזרה להם ללא ספק לעבור את המשבר ביתר קלות, בעיקר בכל הנוגע לקניית מוצרי מזון חיוניים.

חברת יוסף סגלוביץ', מהחברות המובילות בתחום שיווק תוצרת חקלאית למוסדות, ארגונים ורשתות שיווק, נכנסה קצת לפני הקורונה לשיווק ישיר ללקוח, והשיקה את "שולינק'ה" - שירות משלוחי פירות וירקות מובחרים, מהשדה עד פתח הבית, מהיום להיום, בפריסה ארצית ממטולה ועד באר שבע.

החברה הינה עסק משפחתי שהוקם בשנת 1963על ידי יוסף ז"ל ואשתו שולה סגלוביץ אשר עדיין בגיל 84, הינה פעילה בחברה, וראשיתו במשק משפחתי בכפר ברוך בעמק יזרעאל, שם קיים עד היום בית האריזה של החברה.

ממשיכי העסק הינם ילדי הדור השני: נסים סגלוביץ' (48) המנכ"ל, ואחיו שאול סגלוביץ (58) שותף ומנהל הרכש ובית האריזה.

אם המשפחה שולינקה, והבנים ניסים ושאול סגלוביץ

אומר המנכ"ל נסים סגלוביץ: "עוד לפני הקורונה החלטנו להיכנס לשיווק ישיר לצרכן הפרטי, והשקנו חנות אינטרנטית לשיווק ישיר ללקוח, של תוצרת חקלאית פרימיום, העונה לשם שולינק'ה, על שמה של אם המשפחה שלנו שולה סגלוביץ, שהינה ראש השבט, המונה 2 בנים ו-3 בנות".

ההחלטה להיכנס לזירת משלוחי הפירות והירקות עבור המגזר הפרטי באון-ליין, התקבלה מתוך דאגה ואמפתיה למאות מגדלים ועסקים הקטנים עימם הם עובדים ברחבי הארץ כדרך קבע, וזאת בפריסה ארצית, מהיום להיום ובמחירים ללא תחרות, בהשוואה למתחרים בקטגוריית משלוחי האונליין.

שולינק'ה שיווקה תחילה רק פירות וירקות, אך במהרה צברה תאוצה והרחיבה את מגוון המוצרים הקיים על המדף. כיום ניתן לרכוש באתר החברה למעלה מ- 1,500 פריטים ביניהם מוצרי מזון בוטיק נבחרים, מוצרים אורגניים, מוצרי מזון ללא גלוטן, מוצרים טבעוניים, בריאותיים, וגם מוצרי מזון בסיסיים.

נסים סגלוביץ': "בקורונה היתה ל"שולינקה" פריחה גדולה, שכן אנשים היו רוב השנה בסגר בביתם, ואנחנו סיפקנו להם סחורה היישר מהחקלאים המגדלים, ללא פערי תיווך ובמחירים ללא תחרות, וזאת ממטולה ועד באר שבע, מהיום להיום. כלומר, צרכן שהזמין עד 12 בצהרים, קיבל את הזמנתו באותו יום עד השעה 9 בערב מקסימום, 6 ימים בשבוע שכן אנו כשרים, כאשר מינימום הזמנת משלוח עובדת על 100 ₪".

סגלוביץ מספר שהם הקפידו במהלך כל תקופת הקורונה, לספק סחורה טרייה ל-30 בתי חולים בארץ, על בסיס יומי, למרות רמת הסיכון שהיתה כרוכה בפעילות זו. ושאפו להם על כך.

הקורונה עדיין אתנו, וקניית ירקות ופירות וכל המוצרים הנילווים, רק תופסים תאוצה, כי אנשים גילו את הנוחיות של עשיית קניות באון-ליין, מה עוד שמדובר כאן בירקות המגיעים אלינו למטבח ולצלחת באותו יום, היישר מהשדה - לאור זאת אין ספק ש"שולינקה" היא סיפור הצלחה מנצח.


https://shulinka.co.il/


פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

"מורגנה" - הגלידריה הטבעית החדשה

תצוגת האופנה של "החממה PROJECT וטופולסקי-רצף"

"קבקבי רונה" לקיץ 2021