ג'ייד משיקה אייליינר עמיד עם אפליקטור דק

לא תמצאו אותי אף פעם בלי אייליינר בתיק האיפור שלי. לא תמצאו אותי יוצאת מהבית ללא אייליינר, לא משנה לאן פני מועדות. עבורי אייליינר הוא כמו תסרוקת – אני פשוט מרגישה שאי אפשר בלי.


אפשר לומר שניסיתי בשנות חיי מאות סוגי אייליינר, ושמחתי על השיפור שנעשה בהם במהלך השנים: הפכו לעמידים לזמן רב, לא נמרחים מחוץ לתחום, נעימים על העין, וקלים למריחה.

הפעם בחרתי להתנסות באיי ליינר החדש של ג'ייד LONGEVITY- , הנותן פתרון מושלם לאותן נשים המתקשות לשרטט קו אייליינר מדויק. הוא בעל אפליקטור מובנה דק במיוחד, עם קצה גמיש המאפשר שליטה מלאה, לשרטוט קו אחיד במשיכה אחת, בגוון שחור עז, עמיד במים ונשאר למשך שעות רבות.

האייליינר משדרג מיידית את ההופעה, וניתן למרוח אותו במגוון צורות ודרכים:

הוא יכול להיות קו דקיק הממסגר את העין וכמעט אינו מורגש, והוא יכול להקיף ולהדגיש את העין בקו עבה דרמטי וסקסי עם מראה חתולי.

ציור קו מדויק וסימטרי בעזרת האייליינר, הפך מזמן לאתגר בקרב נשים רבות, ולכן מבנה האפליקטור של ג'ייד חשוב ביותר להצלחה של שרטוט קו מדויק.

קשה ביותר להצליח למרוח אייליינר, אם את בעלת משקפיים לראייה מקרוב: כי ללא משקפיים את פשוט צריכה לנחש היכן בדיוק קו העין. זו הבעיה האישית שלי. לכן עם האפליקטור החדש של ג'ייד שהינו בעל קצה גמיש ודק במיוחד, יש לי שליטה מלאה, לשרטוט קו אחיד בקלות ובנוחות, ולתיחום עדין או מודגש.

הנוסחה הייחודית החדשה עמידה במים ונשארת על העין למשך שעות רבות, בהיותה בעלת פולימרים התורמים לייבוש מהיר, ויוצרים גימור עמיד במיוחד שאינו נסדק או דוהה.

ניסיתי את המוצר החדש ואף נתתי לנסיינית נוספת, ואכן מגיעות למוצר החדש כל המחמאות.

מחיר מומלץ לצרכן- 79 ₪

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ובחנות האונליין www.gade.co.il

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

שוק הנדל"ן התל-אביבי בתקופת הקורונה

לשבועות: קמח פיצה ופוקצ'ה וקמח דורום לפסטה

כל מה שחדש..בחודש החגים